• برای استفاده از سایت از طریق این لینک عضو سایت شوید و برای دسترسی به فایل های خودروئی و ریمپ از این لینک عضو گروه VIP شوید. درصورت نیاز به راهنمایی بعد از عضویت در سایت از طریق چت آنلاین در واتس اپ با ما در ارتباط باشید

تجربه وقت گیر و نفس گیر در مورد روشن نشدن سمند موتور ملی

وضعیت
موضوع بسته شده است.
عضویت
24/6/14
ارسالی ها
139
تعداد لایک ها
14
سمند موتور ملی مراجعه کرده بود که حین رانندگی * یکدفعه خفه کرده بود و خاموش شده بود.
پس از بررسی های لازم ; هیچ گونه خطایی داخل کنترل یونیت ( ecu ) ثبت نشده بود و همه چیز کاملا" طبیعی و نرمال بود.
سوزن انژکتورها پاشش خوبی داشتند * کویل ها جرقه خوبی داشتند * کمپرس سیلندرها عالی بود * تایمینگ خودرو چندین بار بازدید شده بود و فشار پمپ بنزین و پالس دور موتور نیز طبیعی و نرمال بود.
ایسیو نیز تعویض شده بود.

بالاخره عیب خودرو پیدا شد . موضوع از این قرار بود که دنده یا بهتر بگم فلایویل انتهای میل سوپاپ سوخت که دقیقا" مقابل سنسور میل سوپاپ قرار میگیرد * به علت شکستگی خار نگه دارنده * ثابت مانده بود و با چرخش میل سوپاپ * هیچگونه پالسی توسط میل سوپاپ برای ایسیو ارسال نمیشد و در نتیجه ترتیب جرقه زنی کویل ها به هم ریخته بود و خودرو روشن نمیشد.
بعد از اقدامات لازم و تعویض قطعه ذکر شده * خودرو بدون هیچ مشکلی روشن شد.

این تجربه به صورت تصویری پیوست گردید.

با تشکر
 

حسن روشن زاده

مدیر بازنشسته
عضویت
2/1/13
ارسالی ها
209
تعداد لایک ها
31
محل سکونت
دزفول
پاسخ : تجربه وقت گیر و نفس گیر در مورد روشن نشدن سمند موتور ملی

در موارد مشابه کافیه سوکت سنسور رو بکشید تا سریعتر به رفع این مشکل برسید
 

ali khavar

Member
عضویت
23/11/14
ارسالی ها
35
تعداد لایک ها
3
پاسخ : تجربه وقت گیر و نفس گیر در مورد روشن نشدن سمند موتور ملی

با سلام دوست من اگر شما سوکت سنسور را جدا میکردی خودرو با کمی بیشتر استارت خوردن از حالت طبعی روشن میشد منظورم اینه که زیاد استارت میخورد وروشن میشد به این دللیل روشن نمیشد که میل سوپاپ نقطه مرگ پیستون 1رایک جا به ecu گزارش میداد وسنسور دور موتور نیز جای دیگر گزارش میداد وترتیب جرقه بهم میخورد
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا