سعیدجعفری
Member
- عضویت
- 24/6/14
- ارسالی ها
- 139
- تعداد لایک ها
- 14
سمند موتور ملی مراجعه کرده بود که حین رانندگی * یکدفعه خفه کرده بود و خاموش شده بود.
پس از بررسی های لازم ; هیچ گونه خطایی داخل کنترل یونیت ( ecu ) ثبت نشده بود و همه چیز کاملا" طبیعی و نرمال بود.
سوزن انژکتورها پاشش خوبی داشتند * کویل ها جرقه خوبی داشتند * کمپرس سیلندرها عالی بود * تایمینگ خودرو چندین بار بازدید شده بود و فشار پمپ بنزین و پالس دور موتور نیز طبیعی و نرمال بود.
ایسیو نیز تعویض شده بود.
بالاخره عیب خودرو پیدا شد . موضوع از این قرار بود که دنده یا بهتر بگم فلایویل انتهای میل سوپاپ سوخت که دقیقا" مقابل سنسور میل سوپاپ قرار میگیرد * به علت شکستگی خار نگه دارنده * ثابت مانده بود و با چرخش میل سوپاپ * هیچگونه پالسی توسط میل سوپاپ برای ایسیو ارسال نمیشد و در نتیجه ترتیب جرقه زنی کویل ها به هم ریخته بود و خودرو روشن نمیشد.
بعد از اقدامات لازم و تعویض قطعه ذکر شده * خودرو بدون هیچ مشکلی روشن شد.
این تجربه به صورت تصویری پیوست گردید.
با تشکر
پس از بررسی های لازم ; هیچ گونه خطایی داخل کنترل یونیت ( ecu ) ثبت نشده بود و همه چیز کاملا" طبیعی و نرمال بود.
سوزن انژکتورها پاشش خوبی داشتند * کویل ها جرقه خوبی داشتند * کمپرس سیلندرها عالی بود * تایمینگ خودرو چندین بار بازدید شده بود و فشار پمپ بنزین و پالس دور موتور نیز طبیعی و نرمال بود.
ایسیو نیز تعویض شده بود.
بالاخره عیب خودرو پیدا شد . موضوع از این قرار بود که دنده یا بهتر بگم فلایویل انتهای میل سوپاپ سوخت که دقیقا" مقابل سنسور میل سوپاپ قرار میگیرد * به علت شکستگی خار نگه دارنده * ثابت مانده بود و با چرخش میل سوپاپ * هیچگونه پالسی توسط میل سوپاپ برای ایسیو ارسال نمیشد و در نتیجه ترتیب جرقه زنی کویل ها به هم ریخته بود و خودرو روشن نمیشد.
بعد از اقدامات لازم و تعویض قطعه ذکر شده * خودرو بدون هیچ مشکلی روشن شد.
این تجربه به صورت تصویری پیوست گردید.
با تشکر