• برای استفاده از سایت از طریق این لینک عضو سایت شوید و برای دسترسی به فایل های خودروئی و ریمپ از این لینک عضو گروه VIP شوید. درصورت نیاز به راهنمایی بعد از عضویت در سایت از طریق چت آنلاین در واتس اپ با ما در ارتباط باشید

اخبار خودرو داخلی سبد محصولات مدیران خودرو ، پاسخگوی مشتریان

J

javankhodro

مهمان
مهمان
محصولات مدیران خودرو از دهه هشتاد خورشیدی پا به جاده های ایران گذاشتند و از آن زمان تاکنون، مدیران خودرو با افزایش کیفیت، افزایش تنوع محصولات، ارایه شرایط فروش منعطف و بهبود مشتری مداری توانسته روز به روز جا پای محکم تری را برای خود در بازار خودرو ایران دست و پا کند. در طی این سالها، محصولات مدیران خودرو به تدریج سهم بیشتری را از بازار کسب کردند و اکنون این شرکت، تبدیل به یکی از مطرح ترین شرکت های خودروسازی ایران شده است. اما چرا مدیران خودرو توانست در طی زمانی 15 ساله، یک خانواده 400 هزار نفری از مشتریان برای خود ایجاد کند؟


بی شک عامل مهمی که مدیران خودرو در طی این سالهای فعالیت توانسته به عنوان پشتوانه قوی از آن برای خود بهره ببرد، ارتباط قوی با شرکت همکار چینی، یعنی چری بوده است. همین عامل موجب شده تا بر خلاف برخی شرکت های دیگر که هم اکنون در حال ترک ایران هستند یا تولید محصولات آن ها به مشکل خورده، محصولات مدیران خودرو همچنان در دسترس مشتریان باشند.
دیگر عامل مهم مدیران خودرو، افزایش روز افزون کیفیت محصولات بوده است. بی شک همه ما با نحوه فعالیت خودروسازی های داخلی آشنا هستیم، و به جرات می توان گفت که مدیران خودرو یکی از معدود شرکت هایی است که در مسیری مخالف این جریان حرکت کرده است. تست و بررسی خودروها توسط رسانه های مختلف و دریافت بازخوردها از سوی مشتریان، در کنار تلاش شرکت چری برای افزایش کیفیت محصولات خود، به مدیران خودرو کمک کرد تا با ارایه نسل جدیدی از محصولات به فاصله زمانی چندین ساله، افزایش چشم گیری در کیفیت را برای مشتری به ارمغان بیاورد.
مدیران خودرو از اولین شرکت هایی است که توانسته با برقراری تست درایو های متعدد، مشتریان را نسبت به محصولات خود آگاه کند. علاوه بر این نیاز، محصولات مدیران خودرو در رفع دیگر نیازهای مشتریان از قبیل مصرف سوخت کم، فضای مناسب کابین، صندوق عقب جادار و راحتی سواری خوش درخشیده اند. رابطه خوب شرکت مدیران خودرو با شرکت چری، به این خودروساز این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان، محصولات جدید چری را به خطوط تولید خود آورده و با نمونه های قبلی جایگزین کند.
علاوه بر آن، شرکت چری در تلاش برای کسب بازارهای جدید، اصول طراحی مدرنی را در طراحی خودروهای خود به کار می‌گیرد تا بهتر بتواند نظر مشتری را جلب کند. حاصل کار، ارایه یک محصول مدرن و بروز به مشتری ایرانی است.
خودروهای برند چینی معمولا با سطح خوبی از امکانات عرضه می شوند و محصولات ام وی ام نیز از این قاعده مستثنی نیستند. مدیران خودرو همواره سعی می‌کند امکاناتی که در خودروهایش ارایه می دهد، در برابر قیمتی که دارند، برای مشتری توجیه پذیر باشد. از همین رو اگر در هر محدوده قیمتی محصولات مدیران خودرو را برای خرید انتخاب کنید، می توانید مطمئن باشید که خودروی شما، از نظر امکانات و آپشن ها در سطحی برابر یا بهتر از رقیبان هم قیمت و هم رده خودش خواهد بود. ارایه چنین مشخصاتی، موجب شده تا محصولات مدیران خودرو طی این سالها بتوانند به فروشی قابل توجه دست پیدا کنند. دیگر نکته مهم، وجود شرایط فروش منعطف برای خودروهای ام وی ام و چری با موعد تحویل کوتاه مدت است، آن هم در زمانی که به طور معمول دیگر خودروسازان پیش فروش هایی طولانی مدت برقرار می کنند و حتی پس از رسیدن به موعد تحویل، خودروی یاد شده به سختی به دست مشتری می رسد.

بیشتر بخوانید:

خدمات پس از فروش مطمئن، نقطه اتکا مشتریان

مدیران خودرو شرایط ویژه فروش خودروهای ام وی ام را تمدید کرد


ادامه مطلب.....
 
بالا