• برای استفاده از سایت از طریق این لینک عضو سایت شوید و برای دسترسی به فایل های خودروئی و ریمپ از این لینک عضو گروه VIP شوید. درصورت نیاز به راهنمایی بعد از عضویت در سایت از طریق چت آنلاین در واتس اپ با ما در ارتباط باشید

ساترن آمریکا خودروهای ساترن Saturn

وضعیت
موضوع بسته شده است.

بهداد

Well-Known Member
عضویت
24/11/16
ارسالی ها
878
تعداد لایک ها
530
1.jpg

خودروهای ساترن Saturn

کمپانی ساترن (Saturn) که از زیر بخشهای کمپانی جنرال موتورز (GM) است در نمایشگاه آمریکای شمالی سال 2005 خودرویی مفهومی (Concept Car) در کلاس متوسط (Mid-Size) با نام اورا (Aura) به نمایش گذاشت و درست یکسال بعد در نمایشگاه نیویورک مدل قابل عرضه ساترن - اورا (Saturn Aura) را معرفی کرد که از تابستان 2006 و بعنوان مدل 2007 در دسترس خریداران قرار گرفت . ساترن - اورا (Saturn Aura) جانشینی برای مدل ساترن - ال - سری (Saturn L-Series) در نظر گرفته شده است که در پلت فرم اپسیلون جنرال موتورز (GM Epsilon Platform) تولید می شود . از رقبای اصلی ساترن - اورا (Saturn Aura) می توان به تویوتا - کمری (Toyota Camry) و نیسان - آلتیما (Nissan Altima) اشاره کرد . پیشرانه خودرو 6 سیلندر 3.5 لیتری است که قادر به تولید 225 اسب بخار می باشد .
سواری ساترن از جنبه های زیاد، اولین تلاش موثر خودروسازان آمریکا برای جلو افتادن از خودروهای ژاپنی ازنظر پایین بودن قیمت، قابلیت اطمینان و زیبایی است. علاوه بر آنها، ساترین پیشگام در ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان است.
برای چندین ماه، میزان فروش بیش از انتظار و به مراتب بالاتر از تولید بود و مشتریان مجبور بودند برای دریافت سواری دو ماه صبر کنند. شرکت در اواخر 1992طی اطلاعیه ای تبلیغاتی از مشتریان خواست به خاطر دو ماه انتظار به خودروی دیگر مراجعه نکنند زیرا ساترن ارزش دو ماه صبرکردن را دارد.
این خودرو ضمن ارائه توان صنعت آمریکــا، مصداق و تجربه جلب رضایت و جدی ترین چالش در مقابل هجوم خودروهای ژاپنی است. اما این موفقیت دیری نپایید. گرچه انتظار سود بعد از آغاز تولید در نوامبر 1990برای چند سال وجــود نداشت

ساترن کورپوریشن، (به انگلیسی: Saturn Corporation) شرکت خودروسازی آمریکایی بود، که از شرکت‌های تابعه کمپانی جنرال موتورز به‌شمار می‌آمد، که در تاریخ ۳۱ اکتبر ۲۰۱۰ خط تولید آن متوقف شد.

شرکت ساترن در ماه ژانویه ۱۹۸۵ در واکنش به حضور خودروسازهای ژاپنی و موفقیت در فروش ماشین‌های کم‌مصرف آنها، توسط مدیریت وقت جنرال موتورز، در شهر اسپرینگ هیل، تنسی راه‌اندازی شد.

در ماه سپتامبر سال ۲۰۰۹، در پی صرف‌نظر کردن شرکت پنسکه اتوموتیو از خریداری این شرکت، کمپانی جنرال موتورز اقدام به متوقف کردن برند ساترن نمود، همچنین در ۳۱ اکتبر ۲۰۱۰ کلیه مراکز فروش این شرکت را نیز در ایالات متحده آمریکا و کانادا تعطیل کرد.

کشور سازنده : آمریکا
سال تاسیس : 1985
نام انگلیسی : Saturn
2.jpg
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا