س
سبحان قالیباف
مهمان
مهمان
برمبنای گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، گروه صنعتی ایران خودرو توانست بیشترین افزایش رضایتمندی مشتریان از نحوه رسیدگی به شکایات را در سال 98 نسبت به سال 97 از آن خود کند.
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
بنا به گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان مرجع بررسی فنی پروندههای خودرویی به نمایندگی از وزارت صمت و صنعت استانها، گروه صنعتی ایران خودرو، ردیف نخست جدول رده بندی بیشترین افزایش رضایت مشتریان در خصوص نحوه رسیدگی به پرونده ها را کسب کرد.
این خودروساز توانست با افزایش بیش از 38 درصدی رضایت از نحوه رسیدگی به شکایات در سال 98 نسبت به سال 97 را کسب کرده و در ردیف نخست جدول رده بندی جای بگیرد.
نتایج کسب شده بیانگر جهت گیری های کلان ایران خودرو در ارتباط با امور مشتریان و برنامهریزیهای جامع با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان با همکاری در حوزههای فروش، کیفیت، حقوقی، خدمات پس از فروش، امداد خودرو و ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو است.
حوزه ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در سال 99، حل و فصل درخواستها و شکایات مشتریان به صورت مستقیم و با اجرای برنامه های توسعه ارتباطی را در دستور کار قرار داده تا در اولین فرصت به درخواست مشتریان پاسخ رضایت بخش دهد. این امر با جدیت در کمیته عالی رضایت مشتریان و ستاد عالی صیانت از مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور مدیران ارشد این شرکت دنبال می شود.
انتهای پیام/
از نهضت داخلی سازی قطعات تا طراحی خودرو با نشان ایرانی
تحویل خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو زودتر از موعد
شرط جدید کمیته خودرو برای ثبت نام در طرح های فروش فوق العاده خودروسازان
واگذاری امتیاز، خرید و فروش حواله خودروهای قرعه کشی شده ممنوع!
تولید پژو 405 هم متوقف شد
مراسم قرعه کشی پيش فروش محصولات ايران خودرو برگزار شد
ادامه مطلب.....
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
بنا به گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران به عنوان مرجع بررسی فنی پروندههای خودرویی به نمایندگی از وزارت صمت و صنعت استانها، گروه صنعتی ایران خودرو، ردیف نخست جدول رده بندی بیشترین افزایش رضایت مشتریان در خصوص نحوه رسیدگی به پرونده ها را کسب کرد.
این خودروساز توانست با افزایش بیش از 38 درصدی رضایت از نحوه رسیدگی به شکایات در سال 98 نسبت به سال 97 را کسب کرده و در ردیف نخست جدول رده بندی جای بگیرد.
نتایج کسب شده بیانگر جهت گیری های کلان ایران خودرو در ارتباط با امور مشتریان و برنامهریزیهای جامع با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان با همکاری در حوزههای فروش، کیفیت، حقوقی، خدمات پس از فروش، امداد خودرو و ارتباط با مشتری در گروه صنعتی ایران خودرو است.
حوزه ارتباط با مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو در سال 99، حل و فصل درخواستها و شکایات مشتریان به صورت مستقیم و با اجرای برنامه های توسعه ارتباطی را در دستور کار قرار داده تا در اولین فرصت به درخواست مشتریان پاسخ رضایت بخش دهد. این امر با جدیت در کمیته عالی رضایت مشتریان و ستاد عالی صیانت از مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو با حضور مدیران ارشد این شرکت دنبال می شود.
انتهای پیام/
از نهضت داخلی سازی قطعات تا طراحی خودرو با نشان ایرانی
تحویل خودروهای فروش فوق العاده ایران خودرو زودتر از موعد
شرط جدید کمیته خودرو برای ثبت نام در طرح های فروش فوق العاده خودروسازان
واگذاری امتیاز، خرید و فروش حواله خودروهای قرعه کشی شده ممنوع!
تولید پژو 405 هم متوقف شد
مراسم قرعه کشی پيش فروش محصولات ايران خودرو برگزار شد
ادامه مطلب.....