• برای استفاده از سایت از طریق این لینک عضو سایت شوید و برای دسترسی به فایل های خودروئی و ریمپ از این لینک عضو گروه VIP شوید. درصورت نیاز به راهنمایی بعد از عضویت در سایت از طریق چت آنلاین در واتس اپ با ما در ارتباط باشید

Ecu Bosch فایل حذف سنسور دوم اکسیژن ایسیو بوش 7.4.9 cng

وضعیت
موضوع بسته شده است.

Hossein Oghbaei

مدیریت کل
عضو کادر مدیریت
مدیریت کل سایت
عضویت
25/12/12
ارسالی ها
2,018
تعداد لایک ها
1,390
محل سکونت
Tehran
وب سایت
www.iranianecu.com
رهایی از کیفیت پایین سنسورهای اکسیژن
با توجه به مشکلات کیفی در سنسورهای اکسیژن و حساسیت بالای این مدل ایسیو به این سنسور، حذف آن می‌تواند کمک بسیاری در راستای کاهش هزینه‌های رانندگان محترم باشد.

حذف خطاهای دائمی سنسور اکسیژن دوم
معمولاً با پایان عمر کاتالیزور، خطاهای مرتبط با آن و سنسور اکسیژن دوم ظاهر می‌شود که برای رفع آن یا بایستی از یک کاتالیزور جایگزین مناسب استفاده کرد یا آن را تخلیه نمود و از یک شبیه‌ساز سنسور اکسیژن استفاده کرد که هر دوی آن‌ها هزینه نسبتاً بالایی دارند.

رفع مشکل کپ و شتاب اولیه خودرو
تمام ایسیوهای Bosch ME7.4.9 از نوع یورو ۴ بوده و بنابراین مشکل کپ خودرو، شتاب اولیه پایین و خطاهای دائمی سنسور اکسیژن دوم، به علت کیفیت پایین بنزین‌ها و حساسیت بالای سنسور دوم اکسیژن، همواره بسیاری از رانندگان و تعمیرکاران را آزار می‌دهد و معمولاً با تعویض‌های مکرر سنسور اکسیژن همراه می‌باشد و هزینه‌های بسیاری را بر دوش رانندگان خودروها تحمیل می‌نماید. برای رفع دائمی این مشکل می‌توان از ترفند حذف سنسور اکسیژن دوم استفاده نمود.
با برنامه ریزی فایل فوق این مشکلات حل میشود .
 

Download all Attachments

وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا