H
http://www.persiankhodro.
مهمان
مهمان
http://www.persiankhodro.com/news_images/th_image_news_76838.jpg
پرشین خودرو: مدیرعامل ایساكو گفت: بنابرنتایج ارزشیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، شاخص رضایت مشتریان ایساكو در سال 95 رشد چشمگیری داشته، به گونه ای كه در پایان سه ماه چهارم سال گذشته 26 نمره ارتقای رضایت مشتریان نسبت به آخرین نتایج سال 94 كسب شده است.
ادامه مطلب.....
پرشین خودرو: مدیرعامل ایساكو گفت: بنابرنتایج ارزشیابی شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، شاخص رضایت مشتریان ایساكو در سال 95 رشد چشمگیری داشته، به گونه ای كه در پایان سه ماه چهارم سال گذشته 26 نمره ارتقای رضایت مشتریان نسبت به آخرین نتایج سال 94 كسب شده است.
ادامه مطلب.....