• برای استفاده از سایت از طریق این لینک عضو سایت شوید و برای دسترسی به فایل های خودروئی و ریمپ از این لینک عضو گروه VIP شوید. درصورت نیاز به راهنمایی بعد از عضویت در سایت از طریق چت آنلاین در واتس اپ با ما در ارتباط باشید

اخبار خودرو داخلی بالاترين ميزان رضايتمندي مشتريان از پورشه

  • شروع کننده موضوع میلاد میرعابدینی
  • تاریخ شروع
م

میلاد میرعابدینی

مهمان
مهمان
طبق جديد ترين ارزيابي شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI معين موتور نماينده رسمي پورشه در ايران موفق شده است تا رتبه اول رضايتمندي مشتريان در حوزه خدمات بعد از فروش را كسب كند.


ISQI بعنوان نهاد رسمي بررسي كننده كيفيت خدمات در ايران هر فصل كيفيت خدمات ارائه شده توسط خودروسازان و همچنين وارد كنندگان خودرو را در دو حوزه ميزان رضايتمندي مشتريان از خدمات فروش و همچنين خدمات بعد از فروش ارزيابي مي كند.

طبق آخرين گزارش منتشر شده توسط شركت بررسي كيفيت كالا و خدمات ايران ، در بخش خدمات بعد از فروش خودرو معين موتور در ميان تمامي وارد كنندگان و توليد كنندگان خودروً با كسب ٧٧٦ امتياز در رتبه نخست ميزان رضايتمندي مشتريان قرار گرفته است . در رتبه دوم ايرتويا با ٧٦٢ امتياز و در رتبه سوم أطلس خودروً با ٧٤٩ امتياز قرار گرفته است.

اين در حالي است كه از نظر ISQI امتياز أيده آلِ در بخش خدمات ٧٥٠ است و بدين ترتيب تنها معين موتور و ايرتويا موفق شده اند تا امتيازي بيش از نمره هدف گذاري شده كسب كنند . در رتبه چهارم و پنجم ميزان رضايتمندي مشتريان از كيفيت خدمات بعد از فروش هم آسان موتور و ايران خودروً قرار گرفته اند.

لازم به ذكر است در رتبه بندي نهايي سال ١٣٩٥ نيز معين موتور با كسب ٧٨٩ امتياز بالاترين رتبه رضايتمندي مشتريان در سال گذشته را به خود اختصاص داد .

http://www.javankhodro.ir/wp-content/uploads/2017/06/میزان-رضایت-مشتریان-ISQI-218x300.jpg



معرفی برترین واردکنندگان خودرو

شو روم (( سئات )) به زودی در تهران افتتاح می شود

ثبت سفارش سئات تولدو به نمایندگی معین موتور باز شد

نمايندگي رسمي سئات اسپانيا در ایران به معین موتور رسید

پنجه در پنجه! مقایسه ب ام و سری ۲ و پورشه باکستر

اسپرت سواری با کراس اوورهای گران قیمت



ادامه مطلب.....
 
بالا