ن
ندا سخایی
مهمان
مهمان
اخبار خودرو
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در سه ماه چهارم سال ۹۵ نسبت به سه ماه سوم، ۱۰ امتیاز و نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۲۶ امتیاز رشد یافته است.
متن کامل مطلب شاخص رضایت مشتری ایساکو ۲۶ امتیاز افزایش یافت منتشر شده در سایت اخبار خودرو.
ادامه مطلب.....
بر اساس آخرین نتایج اعلام شده توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش ایرانخودرو، در سه ماه چهارم سال ۹۵ نسبت به سه ماه سوم، ۱۰ امتیاز و نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن، ۲۶ امتیاز رشد یافته است.
متن کامل مطلب شاخص رضایت مشتری ایساکو ۲۶ امتیاز افزایش یافت منتشر شده در سایت اخبار خودرو.
ادامه مطلب.....