• برای استفاده از سایت از طریق این لینک عضو سایت شوید و برای دسترسی به فایل های خودروئی و ریمپ از این لینک عضو گروه VIP شوید. درصورت نیاز به راهنمایی بعد از عضویت در سایت از طریق چت آنلاین در واتس اپ با ما در ارتباط باشید

اخبار خودرو داخلی بسترن B30 تازه وارد بازار سدان های چینی

  • شروع کننده موضوع میلاد میرعابدینی
  • تاریخ شروع
م

میلاد میرعابدینی

مهمان
مهمان
در حاشیه مراسم گردهمایی نمایندگان گروه بهمن و قرعه کشی سفر به چین، گروه بهمن از بسترن B30 رونمایی کرد.


طی این مراسم قرعه کشی به پنج نفر از خریدارانی که از بهمن 94 تا فروردین 95 بسترن B50F (آسا) خریده بودند، یک سفر 2 نفره یک هفته ای به چین اهدا شد.

در حاشیه گردهمایی سالانه نمایندگان گروه بهمن که در هتل المپیک برگزار شد، علاوه بر آنکه مدیران عامل شرکت های زیر مجموعه برنامه های آتی شرکت را برای نمایندگان خود تشریح کردند، خودرو B30 به عنوان محصول آینده بهمن موتور رونمایی شد.

http://www.javankhodro.ir/wp-content/uploads/2017/05/گردهمایی-سالیانه-گروه-بهمن-300x114.jpg

فاو بسترن B30 از آن دسته خودروهایی است که گروه بهمن و شرکت کروز چند ماهی است آن را بررسی و تست می کنند و بعضی خبرها نشان می دهد گروه بهمن در حال آماده سازی خط تولید برای مونتاژ این محصول در کنار سایر خودروها است. بسترن B30 با فاصله محوری ۲۶۳۰ تنها چند سانتی‌متر از B50F کوچک‌تر است و می‌توان گفت که فضای کابین مناسبی دارد. B30 به موتور ۱٫۶ لیتری ۴سیلندر ۱۶ سوپاپ VCT مجهز شده که می تواند قدرت خروجی ۱۰۷ اسب بخار و ۱۵۵ نیوتون‌متر گشتاور را در اختیار راننده قرار دهد. این پیشرانه با یک گیرباکس ۶ دنده اتوماتیک ساخت ایسین ژاپن یا ۵ دنده دستی جفت می شود. این محصول تازه وارد ۱۲۷۰ کیلوگرم وزن دارد و توانش به چرخ های جلو منتقل می شود. جالب است بدانید فضای صندوق B30 حدود ۳۰ لیتر از B50F بزرگ‌تر بوده و ۴۸۰ لیتر گنجایش دارد. فرمان این خودرو از نوع برقی است و بسترن B30 از رینگ های 16 اینچی بهره می برد.

مصرف سوخت بسترن B30 به طور ترکیبی حدود ۶٫۷ لیتر و موتور آن بر مبنای استاندارد یورو۵ طراحی شده است. وجود امکانات ایمنی نظیر ۶ کیسه هوا، کنترل کشش و پایداری، سیستم شروع حرکت در سربالایی و… باعث شده است تا B30 در سطح خوبی از ایمنی قرار گیرد. امکانات بسترن B30 باعث می شود تا خریداران آپشن پسند به آن علاقه مند شوند. استارتر، سان‌روف، مانیتور، دوربین عقب، پخش DVD با ۶ باند، کروزکنترل، سیستم تهویه اتوماتیک، آینه کرومیک هوشمند، تودوزی چرمی، دیلایت، سنسور باد لاستیک و… باعث شده است تا B30 در سطح خوبی از امکانات رفاهی قرار داشته باشد. قیمت این خودرو در ساده‌ترین مدل دنده‌ای ۶۹٫۸۰۰ یوآن چین است و در نسخه فول اتوماتیک به ۹۲ هزار و ۸۰۰ یوآن می‌رسد.

با یک حساب و کتاب ساده می‌توان پی برد که B30 ارزش تومانی بین ۳۹ تا ۵۱ میلیون تومان را دارد. با توجه به قیمت‌گذاری که گروه بهمن برای B50F انجام داد و اختلاف قیمت کمی را نسبت به بازار چین در نظر گرفت، می‌توان امید داشت که نسخه فول B30 زیر ۶۰ میلیون تومان در ایران فروخته شود. البته اگر گروه بهمن بتواند B30 را برای مونتاژ از فاو چین بگیرد. با حضور این ماشین بدیهی است که بازار جک J5 اتوماتیک و سایر رقبای این قیمت به خطر می‌افتد.

آغاز شرایط فروش وانت کاپرا جدید

قیمت فاو بسترن B50F ( آسا ) آعلام شد+نحوه فروش

شرایط فروش مزدا3 تیپ 4 اعلام شد (اردیبهشت 96)

بهمن موتور فروش مزدا3 را آغاز کرد

افزایش قیمت مزدا۳ در سال ۹۶

بهمن موتور پرفروش‌ترین نماینده FAW در جهان

مزدا یدک برنده جایزه 7 سال تداوم کیفیت در ارائه خدمات



ادامه مطلب.....
 
بالا