ع
علی فیاض
مهمان
مهمان
با توجه به تست نیسان جوک در تغییر مسیرهای ناگهانی که در خارج از ایران انجام شده است باید مراقب رانندگی با این خودرو در خیابان ها و جاده های کشور باشید و جدا از تغییر مسیرهای ناگهانی حتی در زمان تصادف پرهیز نمایید
به گزارش سایت خودرو ، در سال ۱۹۹۷ در صنعت خودروسازی آلمان و برای آزمایش پایداری، امنیت و ثبات خودرو در برابر چپ شدن یا منحرف شدن در تغییر مسیرهای ناگهانی از سوی گروهی از کارشناسان که شامل هفت خودروساز آلمانی، بخش بیمه، کانون خودرو، دانشمندان مستقل و روزنامه نگاران خودرویی بود تستی طراحی شد که VDA نام گرفت.
یکی از سطوح تست VDA تست MOOSE یا گوزن نام دارد که هدف اصلی آن سنجش فرمان پذیری ، کنترل وسایل نقلیه و میزان تمایل خودروها به واژگونی است.
در تصویر زیر می توانید نقشه ای از تست گوزن را مشاهده کنید.
http://persiankhodro.com/all_images/file_1795.jpg
در تست گوزن نیسان جوک که با سرعت ۷۳ کیلوتر در ساعت انجام می شود به خوبی عدم تعادل خودرو در برابر تغییر مسیر ناگهانی را می بینیم که احتمالا مشکل تقسیم وزن یا کالیبره کردن ضعیف سیستم کنترل پایداری باعث این نقیصه شده است.
از نیسان جوک که ذاتا یک کراس اوور کوچک با فنربندی و سواری خشک است انتظار می رفت در این تست عملکرد به مراتب بهتری از خود به نمایش بگذارد.
با وجود اینکه نیسان اصرار زیادی بر اسپرت بودن این کراس اوور سایز کوچک دارد چنین عملکردی در تست تغییر مسیر آن هم در سرعت ۷۳ کیلومتر جای تامل دارد.
در ادامه تصاویری از بلند شدن کامل چرخ ها از روی زمین در زمان تست گوزن را مشاهده می کنید به صورتی که در یک مورد رینگ کاملا با زمین تماس پیدا کرده و آسفالت را می خراشد!
http://persiankhodro.com/all_images/file_1796.jpg
http://persiankhodro.com/all_images/file_1797.jpg
The post شکست نیسان جوک در تست موس appeared first on خودروهای ایرانی و خارجی.
ادامه مطلب.....
به گزارش سایت خودرو ، در سال ۱۹۹۷ در صنعت خودروسازی آلمان و برای آزمایش پایداری، امنیت و ثبات خودرو در برابر چپ شدن یا منحرف شدن در تغییر مسیرهای ناگهانی از سوی گروهی از کارشناسان که شامل هفت خودروساز آلمانی، بخش بیمه، کانون خودرو، دانشمندان مستقل و روزنامه نگاران خودرویی بود تستی طراحی شد که VDA نام گرفت.
یکی از سطوح تست VDA تست MOOSE یا گوزن نام دارد که هدف اصلی آن سنجش فرمان پذیری ، کنترل وسایل نقلیه و میزان تمایل خودروها به واژگونی است.
در تصویر زیر می توانید نقشه ای از تست گوزن را مشاهده کنید.
http://persiankhodro.com/all_images/file_1795.jpg
در تست گوزن نیسان جوک که با سرعت ۷۳ کیلوتر در ساعت انجام می شود به خوبی عدم تعادل خودرو در برابر تغییر مسیر ناگهانی را می بینیم که احتمالا مشکل تقسیم وزن یا کالیبره کردن ضعیف سیستم کنترل پایداری باعث این نقیصه شده است.
از نیسان جوک که ذاتا یک کراس اوور کوچک با فنربندی و سواری خشک است انتظار می رفت در این تست عملکرد به مراتب بهتری از خود به نمایش بگذارد.
با وجود اینکه نیسان اصرار زیادی بر اسپرت بودن این کراس اوور سایز کوچک دارد چنین عملکردی در تست تغییر مسیر آن هم در سرعت ۷۳ کیلومتر جای تامل دارد.
در ادامه تصاویری از بلند شدن کامل چرخ ها از روی زمین در زمان تست گوزن را مشاهده می کنید به صورتی که در یک مورد رینگ کاملا با زمین تماس پیدا کرده و آسفالت را می خراشد!
http://persiankhodro.com/all_images/file_1796.jpg
http://persiankhodro.com/all_images/file_1797.jpg
The post شکست نیسان جوک در تست موس appeared first on خودروهای ایرانی و خارجی.
ادامه مطلب.....