• برای استفاده از سایت از طریق این لینک عضو سایت شوید و برای دسترسی به فایل های خودروئی و ریمپ از این لینک عضو گروه VIP شوید. درصورت نیاز به راهنمایی بعد از عضویت در سایت از طریق چت آنلاین در واتس اپ با ما در ارتباط باشید

اخبار خودرو داخلی عرضه ام وی ام ۳۱۵ پلاس به بازار

  • شروع کننده موضوع علی فیاض
  • تاریخ شروع
ع

علی فیاض

مهمان
مهمان
طبق اخبار به دست آمده شرکت مدیران خودرو تصمیم دارد به زودی فیس لیفت جدید هاچ بک محبوب و پر طرفدار خود یعنی ۳۱۵ را وارد بازار کند.

به گزارش سایت خودرو ، ام وی ام ۳۱۵ در سال ۱۳۹۱ وارد بازار ایران شد که به شدت مورد استقبال واقع شد، فیس لیفت دوم این محصول در سال ۱۳۹۳ و مدل اسپرت آن در سال ۱۳۹۴ وارد بازار ایران شده است.

محصول ۳۱۵، هاچ بک زیبا و مدرن همواره از فروش خوب و جایگاه مناسب در بازار ایران برخوردار بوده و حال شرکت مدیران خودرو آماده می شود تا سومین فیس لیفت این محصول را وارد بازار کند.

براساس این گزارش، ۳۱۵ جدید با نام ۳۱۵ پلاس، تغییراتی در نمای جلو داشته است. طرح سپر جلو و جلو پنجره که ظاهر مدرن تری را به خودرو بخشیده و این تغییر کاملا بر چهره خودرو ملموس می باشد.

در نمای جانبی نیز رینگ های ۱۵ اینچی با طراحی جدید جلوه خاصی را به خودرو داده است و وجود راهنما بر روی آینه های جانبی نیز از جمله تغییرات در بخش طراحی خودرو است.

http://thecar.ir/wp-content/uploads/2020/07/عرضه-ام-وی-ام-315-پلاس-به-بازار-1.jpg


اما با ورود به نمای داخلی، شما کاملا با فضایی مشابه با ام وی ام ایکس ۲۲، مینی کراس پرطرفدار بازار روبرو می شوید، داشبورد ، صندلی ها و رنگ پوشش داخلی برای ۳۱۵ پلاس جدید و برای مشتریان ایرانی آشنا و مثبت است.
ارگونومی صندلی ها راحت تر و مناسب تر شده است و پوشش چرمی و دو رنگ آن حس بهتری را ایجاد می کند.


بخش فنی

در بخش فنی این خودرو دارای موتور ۱٫۵ لیتری با قدرت ۱۰۷ اسب بخار می باشد که از سیستم انتقال قدرت(گیربکس) ۴ سرعته اتوماتیک برای سهولت در رانندگی استفاده شده است که در مجموع هماهنگی مناسب میان موتور و سیستم انتقال قدرت، راضی کننده می باشد.


آپشن ها

۳۱۵ پلاس در بخش آپشن های ایمنی و رفاهی با دست پر آمده است، سان روف برقی، فرمان برقی، کروز کنترل، سیستم کنترل فشار باد تایرها و همچنین سیستم ESP ( کنترل پایداری الکترونیکی ) از آپشن های اضافه شده نسبت به نسل قبلی است تا ۳۱۵ پلاس یک سر و گردن بالاتر و مجهزتر نسبت به رقبایش راهی بازار کشور شود و موفقیت مدل های قبلی را تکرار کند.

The post عرضه ام وی ام ۳۱۵ پلاس به بازار appeared first on خودروهای ایرانی و خارجی.

ادامه مطلب.....
 
بالا