س
سبحان قالیباف
مهمان
مهمان
دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعهسازان مجموعه مطالبات زنجیره تامین داخلی از خودروسازان به حدود ۲۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
آرش محبینژاد دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعهسازان اظهار کرد: مجموعه مطالبات زنجیره تامین داخلی از خودروسازان به حدود ۲۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته که افزون بر ۱۲ هزار میلیارد تومان آن مطالبات معوق است.
وی گفت: بخشی از این افزایش به دلیل افزایش تیراژ تولید خودرو و افزایش قیمت قطعات بوده و بخشی دیگر به علت ناتوانی خودروسازان در بازپرداخت مطالبات زنجیره تامین است.
محبینژاد ادامه داد: اکنون بسیاری از تعدیل قیمتهای قطعات سال ۹۸ به ویژه مربوط به تغییر نرخ ارز محاسبه و اعمال نشده است.
وی بیان کرد: مشکلات زنجیره تامین خودروسازی کشور شامل بحران نقدینگی به دلیل مطالبات قطعهسازان از خودروسازان و افزایش چشمگیر قیمت مواد اولیه و نهادههای تولید، مشکل قیمت فروش قطعات خودرو و دشواری تامین مواد اولیه و قطعات نیمه ساخته داخلی و خارجی است.
وی با اشاره به وجود «تحریم» و «کرونا»، تصریح کرد: همچنین، تیراژ پایین تولید موجب افزایش هزینههای سربار و ضرر و زیان کلان به قطعهسازی کشور شده است.
انتهای پیام/ منبع: ایرنا
12 هزار میلیارد از کل مطالبات قطعه سازان همچنان معوق است/ قطعهسازان و خودروسازان زیانده شدهاند
توقف ۲ ماهه قطعهسازی و بیکاری ۵۵۰ هزار نفر در انتظار صنعت خودرو کشور
انجمن صنایع همگن نیرو محرکه نامه ای به رئیس جمهور ارسال کردند
خلف وعده موجب نا امیدی قطعه سازان می شود
ادامه مطلب.....
به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو
آرش محبینژاد دبیر انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعهسازان اظهار کرد: مجموعه مطالبات زنجیره تامین داخلی از خودروسازان به حدود ۲۸ هزار میلیارد تومان افزایش یافته که افزون بر ۱۲ هزار میلیارد تومان آن مطالبات معوق است.
وی گفت: بخشی از این افزایش به دلیل افزایش تیراژ تولید خودرو و افزایش قیمت قطعات بوده و بخشی دیگر به علت ناتوانی خودروسازان در بازپرداخت مطالبات زنجیره تامین است.
محبینژاد ادامه داد: اکنون بسیاری از تعدیل قیمتهای قطعات سال ۹۸ به ویژه مربوط به تغییر نرخ ارز محاسبه و اعمال نشده است.
وی بیان کرد: مشکلات زنجیره تامین خودروسازی کشور شامل بحران نقدینگی به دلیل مطالبات قطعهسازان از خودروسازان و افزایش چشمگیر قیمت مواد اولیه و نهادههای تولید، مشکل قیمت فروش قطعات خودرو و دشواری تامین مواد اولیه و قطعات نیمه ساخته داخلی و خارجی است.
وی با اشاره به وجود «تحریم» و «کرونا»، تصریح کرد: همچنین، تیراژ پایین تولید موجب افزایش هزینههای سربار و ضرر و زیان کلان به قطعهسازی کشور شده است.
انتهای پیام/ منبع: ایرنا
12 هزار میلیارد از کل مطالبات قطعه سازان همچنان معوق است/ قطعهسازان و خودروسازان زیانده شدهاند
توقف ۲ ماهه قطعهسازی و بیکاری ۵۵۰ هزار نفر در انتظار صنعت خودرو کشور
انجمن صنایع همگن نیرو محرکه نامه ای به رئیس جمهور ارسال کردند
خلف وعده موجب نا امیدی قطعه سازان می شود
ادامه مطلب.....