• برای استفاده از سایت از طریق این لینک عضو سایت شوید و برای دسترسی به فایل های خودروئی و ریمپ از این لینک عضو گروه VIP شوید. درصورت نیاز به راهنمایی بعد از عضویت در سایت از طریق چت آنلاین در واتس اپ با ما در ارتباط باشید

اخبار خودرو داخلی چه سرنوشتی در انتظار تویوتا ژاپن است؟

  • شروع کننده موضوع سبحان قالیباف
  • تاریخ شروع
س

سبحان قالیباف

مهمان
مهمان
موسسه اعتبارسنجی مودیز به‌ تازگی و در گزارش خود نشان داد که با‌ارزش‌ترین خودروساز جهان نیز از بحران در صنعت‌ خودرو در امان نخواهد بود.


به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

موسسه اعتبارسنجی مودیز به‌ تازگی و در گزارش خود نشان داد که با‌ارزش‌ترین خودروساز جهان نیز از بحران در صنعت‌ خودرو در امان نخواهد بود.

براساس این گزارش، چشم‌انداز تویوتا از سطح باثبات به منفی کاهش یافت. مودیز همچنین سطح (Aa۳) را برای این شرکت تمدید کرد.

این رتبه چهارمین سطح بالای رتبه‌بندی مودیز است. غول خودروسازی ژاپن از سال ۲۰۱۱ تاکنون این رتبه را در اختیار دارد. درحالی که سلیقه مشتریان بخش خودرو به سوی استفاده از سرویس‌های اشتراکی تغییر می‌کند، خودروسازی جهان نیز با چالش‌هایی مواجه می‌شود.

چراکه نیاز افراد برای خرید خودرو کاهش می‌یابد. به علاوه تغییر جهت این صنعت به سوی محصولات برقی و خودران نیز خودروسازان را وادار کرده است تا سرمایه‌گذاری خود را افزایش دهند و این‌گونه حاشیه سودآوری آنها کاهش می‌یابد.

این درحالی است که شرکت اطلاعات سرمایه‌گذاری و رتبه‌سنجی ژاپن به تازگی با افزایش سطح تویوتا به رتبه AAA، این شرکت را به بالاترین رتبه اعتباری در ژاپن ارتقا داد.

انتهای پیام/ منبع: دنیای اقتصاد

برقی سازی 40 درصد از خودروهای سوبارو تا سال 2030

ایجاد 150 فرصت شغلی توسط تویوتا در آمریکا

سرمایه گذاری 400 میلیون دلاری تویوتا برای توسعه تاکسی هوایی


ادامه مطلب.....
 
بالا