• برای استفاده از سایت از طریق این لینک عضو سایت شوید و برای دسترسی به فایل های خودروئی و ریمپ از این لینک عضو گروه VIP شوید. درصورت نیاز به راهنمایی بعد از عضویت در سایت از طریق چت آنلاین در واتس اپ با ما در ارتباط باشید

اخبار خودرو داخلی راه اندازی نخستین پایانه اقماری پایتخت

  • شروع کننده موضوع سبحان قالیباف
  • تاریخ شروع
س

سبحان قالیباف

مهمان
مهمان
مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهر تهران از راه اندازی نخستین پایانه اقماری، به منظور دسترسی هرچه بهتر مسافران به اتوبوس بین شهری خبر داد.


به گزارش پایگاه خبری جوان خودرو

امیر حسین صدیقی مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهر تهران در ارتباط با راه‌اندازی نخستین پایانه اقماری شهر تهران اظهار کرد: این پایانه با هدف دسترسی آسان مسافران به پایانه و استفاده از اتوبوس بین شهری و کاهش تقاضای سفرهای درون شهری راه اندازی شده است که به‌صورت پایلوت از حدود 40 روز گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته تا نتایج و دستاوردهای آن بررسی شود.

وی در این راستا اشاره کرد: این پایانه احداث شد تا بخشی از سفرها را پوشش دهد و مسافران مجبور نباشند مسافت زیادی را برای آغاز سفر تا پایانه‌ های غرب، شرق و جنوب طی کنند.

این مقام مسئول توضیح داد: استفاده از تکنولوژی مدرن و ارائه‌ خدمات مطلوب به مسافران بین شهری از دیگر اهداف راه اندازی پایانه اقماری«علم و صنعت» است.

صدیقی با بیان اینکه پایانه‌های اقماری، پایانه‌های کوچک و محلی هستند که حرکت اتوبوس بین شهری از آن محل و با زمان توقف کوتاه امکانپذیر است،بیان کرد: کاهش تقاضای سفرهای درون شهری، کاهش آلودگی هوا و صوت، کاهش هزینه حمل و نقل از جمله مزایای احداث این این پایانه‌ها است.

انتهای پیام/ منبع: فارس

همه تخم مرغ‌ها را در یک سبد نچینیم/ آیا LRT می‌تواند به‌عنوان یک مُد حمل و نقل عمومی از ترافیک خودروها در تهران بکاهد؟

صندلی فروشی اتوبوس ممنوع

لزوم حمایت دولت از حمل و نقل عمومی/ سهمیه بنزین تاکسی ها باید افزایش پیدا کند

همکاری 3 سازمان برای کاهش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی


ادامه مطلب.....
 
بالا