بررسی مدار استارت و دینام
در بررسی این شماتیک نکاتی وجود دارد که بنده باید توضیح مختصری در مورد انها میدادم .
در سمند مالتی پلکس با چرخاندن سوئیچ به پله اول حالتی در سیستم تعریف شده که همان حالت بیدار باش در مالتی پلکس 206 میباشد به این معنا که سیستم در حالت اماده باش قرار میگیرد در این حالت صفحه نمایش icu فعال میشود و کنترل یونیت های ddn , pdn نیز جهت فعال شدن شیشه بالابر ها نیز وارد مدار میگردد .این حالت با خارج شدن تغذیه مثبت از پایه شماره یک سوکت 2پایه خاکستری و رسیدن به پایه شماره 1از سوکت 2پایه مشکی رنگccn به وجود می اید.
با چرخاندن یک پله دیگر حالت سوئیچ باز برقرار میگردد و چراغ های نشان دهنده و اخطار در پشت امپر نمایان میگردد.که حالت سوئیچ باز از پایه شماره 2 سوکت 2پایه خاکستری سوئیچ به پایه شماره 1 سوکت 16 پایه سبز رنگ ccn برقرار میگردد.و حالت استارت نیز از پایه شماره 2 سوکت 2پایه مشکی رنگ سوئیچ و ارسال تغذیه مثبت به پایه شماره 8 سوکت 16 پایه مشکی رنگ ccn میباشد.
در این شماتیک ارتباطی بین ccn از پایه شماره 3سوکت 16 پایه خاکستری (در نقشه به اشتباه معرفی شده) با پایه شمارهB4 از سوکت 48 پایه قهوه ای FN وجود دارد که همان حالت بیدار باش را به FN اطلاع میرساند.
در شماتیک ارتباط بین FN با الترناتور هم وجود دارد که FN وضعیت الترناتور را از طریق شبکه به اطلاع CCN میرساند.که در صورت عدم شارژ الترناتور CCN هم از طریق شبکه اطلاعات را به ICN اغلام وICN چراغ اخطار دینام در پشت امپر را روشن میکند.
ارتباط بین پایه شماره 2 سوکت 16 پایه خاکستری CCN هم برای انجام استارت میباشد.
در بررسی این شماتیک نکاتی وجود دارد که بنده باید توضیح مختصری در مورد انها میدادم .
در سمند مالتی پلکس با چرخاندن سوئیچ به پله اول حالتی در سیستم تعریف شده که همان حالت بیدار باش در مالتی پلکس 206 میباشد به این معنا که سیستم در حالت اماده باش قرار میگیرد در این حالت صفحه نمایش icu فعال میشود و کنترل یونیت های ddn , pdn نیز جهت فعال شدن شیشه بالابر ها نیز وارد مدار میگردد .این حالت با خارج شدن تغذیه مثبت از پایه شماره یک سوکت 2پایه خاکستری و رسیدن به پایه شماره 1از سوکت 2پایه مشکی رنگccn به وجود می اید.
با چرخاندن یک پله دیگر حالت سوئیچ باز برقرار میگردد و چراغ های نشان دهنده و اخطار در پشت امپر نمایان میگردد.که حالت سوئیچ باز از پایه شماره 2 سوکت 2پایه خاکستری سوئیچ به پایه شماره 1 سوکت 16 پایه سبز رنگ ccn برقرار میگردد.و حالت استارت نیز از پایه شماره 2 سوکت 2پایه مشکی رنگ سوئیچ و ارسال تغذیه مثبت به پایه شماره 8 سوکت 16 پایه مشکی رنگ ccn میباشد.
در این شماتیک ارتباطی بین ccn از پایه شماره 3سوکت 16 پایه خاکستری (در نقشه به اشتباه معرفی شده) با پایه شمارهB4 از سوکت 48 پایه قهوه ای FN وجود دارد که همان حالت بیدار باش را به FN اطلاع میرساند.
در شماتیک ارتباط بین FN با الترناتور هم وجود دارد که FN وضعیت الترناتور را از طریق شبکه به اطلاع CCN میرساند.که در صورت عدم شارژ الترناتور CCN هم از طریق شبکه اطلاعات را به ICN اغلام وICN چراغ اخطار دینام در پشت امپر را روشن میکند.
ارتباط بین پایه شماره 2 سوکت 16 پایه خاکستری CCN هم برای انجام استارت میباشد.
Download all Attachments
-
1.5 مگایابت بازدیدها: 46