• برای استفاده از سایت از طریق این لینک عضو سایت شوید و برای دسترسی به فایل های خودروئی و ریمپ از این لینک عضو گروه VIP شوید. درصورت نیاز به راهنمایی بعد از عضویت در سایت از طریق چت آنلاین در واتس اپ با ما در ارتباط باشید

اخبار خودرو داخلی معرفی فولکس واگن T-Roc نسخه روباز کانورتیبل

  • شروع کننده موضوع علی فیاض
  • تاریخ شروع
ع

علی فیاض

مهمان
مهمان
اخبار به دست آمده از کمپانی خودروسازی فولکس واگن حاکی از این است که این شرکت به طور رسمی از نسخه روباز کانورتیبل کراس اوور T-Roc رونمایی نموده است.

به گزارش سایت خودرو ، فولکس واگن T-Roc کانورتیبل راه محصولاتی همچون “نیسان مورانو کراس کانورتیبل” و همچنین “رنجروور اووک کانورتیبل” را دنبال می کند و با برداشتن سقف خود تبدیل به یک خودروی کراس اوور جذاب برای علاقه مندان به طبیعت شده است تا هنگام رانندگی از فضای آزاد هم لذت ببرند، اما باید توجه داشت که همانند هر خودروی روباز دیگر، کراس اوور فولکس واگن T-Roc نیز مجبور به حذف درب های عقب خود شده است و تنها ۲ درب اصلی برای ورود و خروج به داخل کابین دارد.

این خودرو در حال حاضر یک طرح کانسپت به شمار می رود و راه زیادی دارد تا به توسعه نهایی رسیده و در دسترس مشتریان قرار گیرد، اما با این وجود کمپانی خودروسازی فولکس واگن ویژگی های آن را تعیین کرده است و می گوید که تا حداکثر سرعت ۳۰ کیلومتر برساعت امکان باز و بسته کردن سقف اتومبیل در عرض تنها ۹ ثانیه وجود دارد.

برای مسافرت های بلندمدت بر روی این فولکس واگن روباز حساب باز نکنید، زیرا نیرو محرکه آن توسط دو موتور نه چندان قوی تامین می شود که نیروی آن تنها به سمت چرخ های محرک جلو ارسال خواهد شد.

http://thecar.ir/wp-content/uploads/2019/08/معرفی-فولکس-واگن-T-Roc-نسخه-روباز-کانورتیبل-1-1024x768.jpg

اولین گزینه برای مشتریان یک موتور سه سیلندر ۱ لیتری توربوشارژر خواهد بود که حداکثر قدرت آن برابر با ۱۱۴ اسب بخار بوده و گزینه دیگر هم یک موتور چهار سیلندر ۱٫۵ لیتری خواهد بود که امکان تولید ۱۴۸ اسب بخار را دارد.

نیروی موتور در نسخه های استاندارد توسط یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی به چرخ ها ارسال می شود، با این حال یک جعبه دنده اتوماتیک ۷ سرعته دوکلاچه هم وجود دارد که به عنوان یک گزینه سفارشی بر روی اتومبیل نصب می شود.

The post معرفی فولکس واگن T-Roc نسخه روباز کانورتیبل appeared first on خودروهای ایرانی و خارجی.

ادامه مطلب.....
 
بالا