ع
علی فیاض
مهمان
مهمان
آنچه از گزارش منتشر شده از شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، برمی آید کمپانی خودروسازی کارمانیا در سه ماهه دوم سال جاری به ترتیب در شاخههای «توجه به خواسته مشتری» و «تحویل به موقع خودرو»، رتبه نخست و در زمینه «اطلاعرسانی و پاسخگویی به مشتریان» نیز موفق به کسب رتبه دوم گردید.
به گزارش سایت خودرو ، در مجموع امتیازات بدست آمده از این سه شاخص موفق به کسب رتبه دوم در رضایتمندی مشتریان از فروش در این بازه زمانی گردید.
کسب ردههای شاخص در شاخصههای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توسط خودروسازی کارمانیا نشان از بهبود رضایتمندی مشتریان از پروسه فروش این شرکت نسبت به سه ماهه نخست سال جاری را دارد.
قطعاً هدف آتی خودروسازی کارمانیا عبور از جایگاه دوم و حضور در رده نخست رضایتمندی مشتریان در تمام شاخصهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است.
http://thecar.ir/wp-content/uploads/2018/12/رتبه-دوم-کارمانیا-در-زمینه-اطلاعرسانی-و-پاسخگویی-1.jpg
The post رتبه دوم کارمانیا در زمینه اطلاعرسانی و پاسخگویی appeared first on خودروهای ایرانی و خارجی.
ادامه مطلب.....
به گزارش سایت خودرو ، در مجموع امتیازات بدست آمده از این سه شاخص موفق به کسب رتبه دوم در رضایتمندی مشتریان از فروش در این بازه زمانی گردید.
کسب ردههای شاخص در شاخصههای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توسط خودروسازی کارمانیا نشان از بهبود رضایتمندی مشتریان از پروسه فروش این شرکت نسبت به سه ماهه نخست سال جاری را دارد.
قطعاً هدف آتی خودروسازی کارمانیا عبور از جایگاه دوم و حضور در رده نخست رضایتمندی مشتریان در تمام شاخصهای شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران است.
http://thecar.ir/wp-content/uploads/2018/12/رتبه-دوم-کارمانیا-در-زمینه-اطلاعرسانی-و-پاسخگویی-1.jpg
The post رتبه دوم کارمانیا در زمینه اطلاعرسانی و پاسخگویی appeared first on خودروهای ایرانی و خارجی.
ادامه مطلب.....