• برای استفاده از سایت از طریق این لینک عضو سایت شوید و برای دسترسی به فایل های خودروئی و ریمپ از این لینک عضو گروه VIP شوید. درصورت نیاز به راهنمایی بعد از عضویت در سایت از طریق چت آنلاین در واتس اپ با ما در ارتباط باشید

اخبار خودرو داخلی جایگزینی پاجرو به جای میتسوبیشی اکلیپس

  • شروع کننده موضوع علی فیاض
  • تاریخ شروع
ع

علی فیاض

مهمان
مهمان
طبق اخبار به دست آمده از مسابقات رالی داکار، کمپانی خودروسازی میتسوبیشی خودروی شاسی بلند کراس اوور میتسوبیشی اکلیپس کراس را آماده مسابقه نموده است .

به گزارش سایت خودرو ، رالی‌های داکار برگزار شده در قاره آمریکای جنوبی که عموما با نام رالی داکار سری ۴۰ شناخته می‌شود، همیشه جزو سخت‌ترین و هیجان انگیزترین رالی داکار در جهان به شمار می‌رود که جدیدترین دوره از آن در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ میلادی برگزار خواهد شد که سخت‌ترین قسمت آن، مربوط به کشورهای پرو، بولیوی و آرژانتین خواهد بود که از ۶ ژانویه تا ۲۰ ژانویه ادامه دارد و شامل ۱۴ مرحله خواهد شد که رانندگان باید مسافتی حدود ۵۰۰۰ کیلومتر را در آن رانندگی کنند.

همانطور که پیش از این گفته بودیم، تاکنون برخی از شرکت‌های خودروسازی و تیم‌های شرکت کننده در مسابقات رالی داکار، ماشین خود را معرفی کرده‌اند که نمونه آن می تواند شرکت خودروسازی “سانگ یانگ موتورز” باشد که از سال گذشته با خودروی سانگ یانگ تیوولی به مسابقات رالی داکار بازگشته بود و حالا برای شرکت در مسابقات سال آینده، یک اتومبیل جدید برای شرکت در مسابقات معرفی کرده است و آن هم خودروی”سانگ یانگ رکستون” خواهد بود که تغییرات بسیار زیادی بر روی آن انجام داده تا مناسب برای حضور در مسابقات رالی داکار شود.

اما امروز موضوع بحث ما خودروی سانگ یانگ رکستون نیست و بحث اصلی بر روی میتسوبیشی و خودروی کراس اوور “میتسوبیشی اکلیپس” خواهد بود که بعد از چندین سال فعالیت میتسوبیشی پاجرو آمده است تا در مسابقات استقامت و مهارت خودی نشان دهد.


http://thecar.ir/wp-content/uploads/2018/12/جایگزینی-پاجرو-به-جای-میتسوبیشی-اکلیپس-1.jpg


گفتنی است که خودروی میتسوبیشی اکلیپس توسط بخش اسپانیایی میتسوبیشی به همراه تغییرات بسیار خوبی آماده شده است تا در مسابقات رالی ۲۰۱۹ آمریکای جنوبی شرکت کند. هدایت این اتومبیل برعهده “کریستیانا گوتیرز” به عنوان اولین راننده زن مسابقات رالی داکار بوده و کمک آن “پابلو هوئت” انتخاب شده است.

بد نیست بدانید که بدنه این اتومبیل از فیبرکربن ساخته شده و بر روی شاسی فولادی سوار شده است تا استحکام کافی در کنار وزن سبک داشته باشد. سیستم تعلیق این خودرو کاملا مستقل هستند و برای هرچرخ قابل تنظیم خواهد بود و نیروی محرک اتومبیل از یک موتور ۳۴۰ اسب بخاری با گشتاور ۶۸۶ نیوتن متری تامین خواهد شد که با کمک گرفتن از یک جعبه دنده ۶ سرعته دستی، این نیرو به سمت تمامی چرخ های اتومبیل ارسال می شود.


The post جایگزینی پاجرو به جای میتسوبیشی اکلیپس appeared first on خودروهای ایرانی و خارجی.

ادامه مطلب.....
 
بالا